Plan van aanpak

Nooit eerder schreef ik iets op papier voordat ik eraan begon. Zo startte ik BeautyCyling zonder plan van aanpak of doelstellingen op papier en zo werk ik aan Mountain Publicity met de gedachte dat dit platform zich gaandeweg wel gaat ontwikkelen. Dat gaandeweg moet concreet gaan worden. Met januari 2016 in zicht en een rustige periode qua tekstproducties aan de zijde van Romani Communications, staat deze maand volledig in het teken van schrijven. Een plan van aanpak voor BeautyCycling 2016 en een plan de campagne voor Mountain Publicity 2016 én 2017. Ik heb een aantal ideeën die ik graag wil uitwerken en waar ik heilig van overtuigd ben dat deze kunnen gaan werken. Ideeën en strategiën die ik al jaren gebruik voor mijn klanten. Van content creatie tot social media concepten. Nu is het zaak om dit ook toe te gaan passen op de twee labels die ik zelf al een aantal jaar run. Dus duik ik de komende maand, met ingang van vanavond, in mijn laptop, in de boeken, de statistieken en de ideeën. Zet ik ze op papier, analyseer ik, bedenk ik en schrijf ik. En als dat klaar is, heb ik slechts 1 taak… ze keurig netjes volgen!

Je begrijpt dat dat laatste nog de grootste uitdaging is voor een georganiseerde chaoot als ik. Maar ik zal mijn best doen, zoals ik dat altijd doe en jullie op de hoogte houden!

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *